Kezdjük a vasárnappal, vidámparkba voltunk Nikivel. Vicces volt, elég kisgyerekcentrikus búcsú cucc volt az egész. Szereztem vattacukrot (candy stick), és valami borzalmas íze volt. Mint a cukros üveggyapot. Bár üveggyapotot még nem ettem, de érintettem már meg, szal arra emlékeztett. Ezek után felmentünk a kastélyba, hogy lecsússzunk egy szőnyegen. Egész addig király volt amíg fel nem értünk, és úristen de magasan vagyunk. És úristen innen lecsúszni, mi van ha kiesünk? Leraktam a szőnyeget a csúszdára, a srác fogta amíg fel nem ültem. Na ezzel volt némi gondom, mert úristen ez de csúszik. Persze közöltem is, és persze röhögött is rajta a srác. Aztán elengedtem és vííí. Tökjó volt. Aztán mentünk egy ilyen hintázós hajós dologra, ha már Niki rávett, hogy csússzunk akkor olyanon is legyünk. Na remek 90 fokba felmentünk és nem volt semmi. Becsuktam a szemem, mert úgy sokkal jobb az ilyen gravitációs cucc nekem. Kissé remegő lábakkal másztam le, és Niki közölte ezerszer, hogy utál. J

Hétfőn Peckhambe voltunk, André egy órát a gyerekmegőrzőbe töltött, én meg a kávézóba csücsültem, mint mindig. Aztán elmentünk az egy órás klubba, ha már Peckham ugye. Jó volt, élvezte én kevésbé. Igyekeztem jól kipihenni magam előre a másnap miatt. Délután felszedtük Ricardot majd elmentünk a játszótérre, mert Verona 3 nap egymás után éjszakázott és mint a mosott szar olyan volt már reggel. És ezek után melózott és 2ig ágyba se került, szal gondoltam majd hazaérünk 5 után és addig is tud aludni. Na félálomba volt mire hazaértünk, Cliff átvállalta a gyerekek lefektetését én meg vacsit adtam mindenkinek. Jó későn végeztem.

Kedden elmentünk a Goose Green-re, na ott még nem voltam, de a játszóteret építik át, és majd tök jó lesz, de ami most elérhető az spec elég vacak. Szóval gyorsan átmentünk a Peckham Rye parkba, és ott játszottunk. Este hullafáradtan mentem bébisintérkedni Susanékhoz. Ez úgy telt mint mindig, eseménytelenül. Bár a filmet amit akartam nem bírtam végignézni, először azért nem tudtam rá figyelni mert beszélgettem, utána meg azért nem mert ideges voltam, utána meg már nem kezdem el, mert nem bírom végignézni úgyse. A taxis aki hazahozott úgy vezetett mint valami őrült. Komolyan attól féltem, hogy oszlopnak ütközünk vagy valami ilyesmi. De egy fonttal olcsóbbért megúsztam az utat végül. Éjfélre már ágyba kerültem, szal ajvé.

Szerdán délelőtt elmentünk a Whippersnappers-be, amit André imád. Én is nagyon bírom, de hulla fáradtan kevésbé tudtam koncentrálni. Penny meg Christian (asszem így kell leírni a nevét) régi ismerősként üdvözöltek minket. Utána meg dumáltam a főszervező nővel, hogy betelt a Little Kickers (foci kicsiknek…tökjó xD) és hogy ejnye, ő meg beszúrt minket a listára, szóval hehe. Ezek után mentünk a közeli parkba (Ruskin) és láttunk egy helikoptert a földön. Én iszonyat fáradt voltam, úgyhogy először kajáltunk, ami rossz döntés volt mert még be se fejeztük az evést de a helikopcsi már felszállt. André meg hisztizett. Ezek után mentünk a játszótérre, ahol hálistennek eljátszott egyedül, én meg a vastag pulcsimba és alatta egy vékonyabb pulcsiba és vastag fekete nadrágban majd megfagytam, míg mindenki máson nyári ruha volt. Hazaértünk majd nekiálltam takarítani, majd felszedtem Ricardo-t majd ettünk, és korán lefeküdtem aludni.

Csütörtökön off voltam, ennek örömére korán már visításra keltem fel. Szóval felkeltem, vasaltam, befejeztem a takarítást, majd elmentem a parkba napozni meg olvasni. Meg majdnem elaludni. Ezt odahaza is rendszeresítem, parkba megyek (izé zöldbe) elheverek és alszom. Aztán elmentem egy bárba vagy mibe, ahol már voltam 2x, vacsorázni. Gondoltam itt az ideje hogy valami étteremfílinget csináljak, szal kafa volt. Kiszolgáltak, kértem teát a kaja mellé. A csaj kihozta a cuccokat, majd mondta, hogy mindjárt hozza a cukrot is. Kétszer voltam eddig és megjegyezték hogy én cukorral iszom a teát. Nyilván sok cukros-teás vendégük lehet xD És vigyorgott ezerrel, mert megköszöntem mindent folyton. Udvarias gyerek vok én. Aztán hazajöttem épp belefutottam Barbara-ba, akit nagyon bírok. Közölte hogy Oh hello miss sunshine. Mert rövidnaciba, topba voltam és szép napsütötte a karom meg az arcom. Már csak a többi részem kéne hozzábarnítani lol xD

Pénteken melóztam, elmentünk a homokozóhoz, és ott építettünk 4 homokvárat. Vittük a municíót játékokból, szóval elvolt ott a gyerek. Aztán megebédeltünk, majd bementünk a múzeumba mert hideg volt. Szinte üres volt, aminek nagyon örültünk. Aztán hazamentünk, mesét néztem Andréval, hogy ne aludjon be, végigdumáltam az egészet szinte. Aztán Ricardo hazajött a foglalkozásáról, ettünk, majd Verona elment melózni. Én meg nekiálltam filmezni. Éjfélig kb. Volt 3 filmem a gépen, megnéztem kettőt egymás utánban. A homokozónál láttam egy embert, aki pontosan úgy nézett ki, mint Nagypapa amikor tizenéves voltam. Ettől kissé szomorkás lett a hangulatom, és ez kitart máma is. Kispál és a Borz

Ma görkoriztom, és folytattam a filmezést. Meg olvastam egy csomót és filmeztem. Jó program.

Szerző: Lexamy  2010.06.19. 21:38 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr352094464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.06.20. 09:16:44

Azt mondtad soha többet T-REX!:)))

Lexamy 2010.06.20. 13:45:15

ez hajó volt és nem T-Rex. az valóban soha többet, á-á, de nem ám xD
süti beállítások módosítása