Hétfőn Ricardo-nak még mindig szünete volt, Verona viszont melózott a lakásban, szal elvittem a két gyereket a Ruskin-parkba. Nagy játszótér, szal elvoltunk ott órákig. A gyerekek játszottak, én meg untam magam. Jó volt xD Ja meg mindkét gyerek allergiás valami gazra, Verona meg kitalálta, hogy adjak nekik rá gyógyszert, fél óránként. Előtte és utána negyed órával nem ehetnek-ihatnak. Magamban kissé elcsodálkoztam, hogy és ezt mégis hogy kéne kiviteleznem? Nem esznek és isznak reggel 9től délután 4ig? Szóval sejthető, hogy amikor épp nem kaja-szünet volt akkor kapták a vackot. Cliff nem jött haza este, vagyis késő éjjel jött haza. Verona tök jól otthon volt egész nap, aztán miután hazaérünk kérdezi tőlem, hogy na és mit eszünk vacsira. Enyhén ledöbbentem, egyrészt mert ő is ott volt amikor Cliff mondta, hogy van egy rakás maradék vasárnapról, azt simán meg tudjuk enni. Másrészt meg nekem kéne a vacsiról is gondoskodnom miután ő egész nap otthon volt? Mindegy, megmelegítettem a kaját és ettünk. Eltakarítottam a romokat, aztánnem volt kedvem otthon maradni. Úgyhogy fogtam a görkorim és kimásztam a parkba. Nem bizonyult jó döntésnek, a kerékcsere óta kissé fura a korim, még nem kopott úgy le. De sebaj. Kedden én vittem Cardo-t suliba, Verona szedte fel. Mi meg elmentünk peckham-ba Andréval. Legyalogoltunk, meg vissza. Elég nagy táv ez egy 2,5 éves gyereknek, de jól bírta. Szerdán Verona melózott egész nap, én korán kezdtem, és a whippersnappers után otthon maradtunk. Vasaltam, takarítottam. Csütörtökön úgy volt, hogy Verona viszi Cardo-t suliba, de végül nekem kellett. Aztán hazajöttem, felszedtem a táskát és a kisebbiket majd mentünk könyvtárba. Belefutottunk Willow-ékba, akinek nagyon örültünk. Aztán irány a 1 órás club Peckhamben. És full kimerültség. Pénteken délelőtt off voltam, délbe kellett kezdenem és délután elmenni valahova Andréval, mert Verona éjszakázott. Elmentünk az Imperial War Museum-ba, meg a játszótérre ott. Mivel Ricardo stage coach-ozott, így gondoltam hazaérünk 5-re, addig se kell otthon lennem és Veronával társalogni. Az amúgy se ment volna valami jól. Ő is feszült volt a héten és ingerült, meg én is. Éljen a front. Na mindegy, hazaértünk 5re, Verona telefonon lógott, Cliff hazaért gyorsan elhadarta hogy Verona nem mondta hogy a gyerekek ezt esznek és ugye nem bánom megcsinálni. Gyűlölöm ezt a kérdést. Aztán elvitte Andrét és felszedte Ricardot. Én megcsináltam a gyerekek kajáját majd tétlenül álltam mert lövésem se volt hogy mi mit fogunk enni. Verona meg még mindig telefonon lógott. Aztán befejezte, lejött és gyorsan nekiállt csinálni valamit miközbe motyogta hogy nemsokára indulnia kell. Aztán megkajáltunk, elmosogattam, Verona elment melózni én meg lemásztam a szobámba. Szombaton tulajdonképpen a nap nagy részét átaludtam. Felkeltem reggel, befejeztem a könyvet amit olvastam, kicsit rámoltam a szobában, majd visszafeküdtem aludni. És estefelé keltem fel. Hogy aztán felmenjek kicsit csevegjek majd visszajöjjek csevegni és aludni megint. Ma meg vidámparkolunk Nikivel. Ajvé xD

Szerző: Lexamy  2010.06.13. 10:44 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr512077885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexamy 2010.06.17. 23:01:42

Tudom :D te, neked is fájt a karod utána egy ideig vagy csak én vagyok béna?

_Nic_ 2010.06.22. 22:26:21

Nem, de a térdemre beszereztem pár lila foltot. x]
süti beállítások módosítása