Írok, csak hogy jelezzem még élek. De nagyon nincs miről igazából. Vagyis nyilván érdekes lenne mindenkinek az ami nekem nem az. De mivel az én blogom így minden rajtam múlik..háhá. Kb annyi történt mostanság, hogy összeakadtam egy magyar anyukával az egyik nap, tök megörült nekem hogy a környéken lakom és magyar vagyok. merthogy a legközelebbi magyar ismerőse kb 4 órányira lakik. Kellemetlen. Szal valszleg majd összetalálkozunk párszor, de persze pont most ment vissza Mo-ra és majd csak januárba jön vissza. Andréval megvettük a szülinapi ajándékát, ami übermákos dolog volt. Bemegyünk a játékboltba, mondván hogy körülnézek hátha valami van ott, vagy neki megtetszik nagyon és majd visszajövök megvenni. Aha, hát nem így alakult. Ahogy belépünk rohan a rajztáblához ami direkt a gyerekeknek van odarakva hogy ne unják magukat halálra amíg anyuci vásárol. Én meg mondtam neki hogy elmegyek körülnézni. Találtam is neki cuccot, meg is vettem. És ezt észre se vette. Veronáék meg el voltak ájulva, hogy ez igen. Nem kis teljesítmény. Hehe. Amúgy ezen a héten 2 kávén és energiaitalon éltem naponta. Olyan szinten voltam kimerülve, hogy hétfőn éreztem, hogy nekem kell energiaital vagy bealszom sétálás közbe. De kedden volt igazán kirobbanó hatása a dolognak. Olyan szinten rohangáltam a játszótéren és csúszdáztam hintáztam mászókáztam  hogy az valami hihetetlen. André persze iszonyat élvezte, én is mondjuk, bár a szülők körülöttem kicsit csodálkoztak.  Ez van. Csütörtökön is eljátszottam ugyanezt, bár akkor nem az energialöttytől, hanem a hideg elleni védekezésből. Ha az ember rohangál nem fázik ugyebár. Hazafelé meg láthatatlan szörnyek ellen  hadakoztunk a parkban, lábujjhegyen mászkáltunk. Marha jó volt xD Ricardo csütörtökönként fociedzésen van egy órán át a suliban. És azt akarja hogy legyek ott és nézzem. Szal Andréval elmentünk most is. Hiába volt rajtam egy rakat meleg ruha, egy órán át ülni a hidegben..semmit nem értek. Minden tőlem telhetőt megtettem hogy melegen tartsam Andrét, amivel persze a saját hőtartó képességem vesztettem el...hehehe. Majd megfagytam egész éjjel. Péntekre sikerült jól le is betegednem. Veronának is, az alváshiány és a kimerítő meló miatt. Szal elmentünk múzumolni Andréval, majd hazajöttünk mert a fűtött múzeumban vacogtam. Verona nem ment melózni, lefeküdt mert szarul volt. Mi meg lejöttünk a szobámba és videóztunk. Amikor Cliff hazajött csak akkor másztunk ki az ágyamból. Megkajáltunk, majd visszafizettem a repjegy árát, szal most übercsóró vagyok (na nem mintha eddig lett volna mit költenem, mivel ugye spóroltam) de legalább már nem tartozok. Ja és igyekszem heti párszor tanítani a gyereket...rendesen szinezni, számolni, sőt írni is tanulgat...rajzolja ugye a betűket. Jövőhéten 3 éves lesz, hihetetlen.

Na remélem most mindenki heppi hogy írtam sokat a semmiről ami történik velem

Szerző: Lexamy  2010.10.16. 12:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr102375733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása