Vasárnap ütköztem Nic-kel, és megmutattam neki mindent. Nem vicc, valóban. Kezdtük a Buckingham palotával, meg a Mall-lal és a parkkal, aztán mentünk a Trafira, majd szereztünk ajándékokat egy boltban, meg Patrikot a gumikacsát. Na ezen behaltam. Niki kb 10percenként egyszer megjegyezte, hogy van gumikacsája. Aztán elbuszoztunk a Towerig, majd visszametróztunk a Westminsterig, megnézni a parlamentet meg Big Bent, majd sétáltunk a rakparton. Majd visszamentünk a Trafi környékére, majd vissza Victoriára. Az egész nap elment a mászkálással, de marha vicces volt.

Hétfőn elmentünk a Burgess parkba Andréval, meg scooterral. Izé, előtte egy boltba mentünk, hogy körbenézzek görkori ügyben. Na ez viccesen sikerült. Körbenézek, és rögtön kiszúrtam egyet, aminek az ára megfelelőnek tűnt, és nem egy vacak kori. Aztán jön az eladó, hogy segíthet-e. Naná. Elmondtam, hogy nekem görkori kell, amivel tok gyorsan menni és esetleg trükköket is, és jó minőségű, és olcsó. Az eladó furán mosolygott, leszűrte, hogy na ennyire értek én is a korizáshoz. És mutat nekem kettőt, ami elképesztően alacsony áron volt. Na mármost, valóban nem értek a görkorikhoz, de hülye nem vagyok. Olcsó húsnak híg a leve. Úgyhogy rákérdeztem hogy na és a másik az milyen? Hát, hogy az drágább (észrevettem), de megnézhetem. Méretre az pont jó volt, míg a többi túl nagy vagy túl kicsi. Úgyhogy végül az lett amit kinéztem. És iszonyat olcsóért szereztem hazai árba nézve. És van 28 napom hogy visszavigyem, ha mégse. LoL. Ezek után parkoltunk, kipróbáltam, de vicces volt. Én jégkorihoz vagyok szokva, úgyhogy bénáztam. André meg közölte, velem hogy előre az egyik lábat majd a másikat. Szétröhögtem rajta az agyamat. Kis édes :D

Kedden ismét parkoltunk, egész nap, elég csúnya hideg idő volt, úgyhogy full üres is volt minden. Ez jó volt. Az hogy majd megfagytam kevésbé. Szerdán voltunk Whippersnappersbe és utána egy új parkba. Nekem nagyon bejött, Andrénak is, bár a jeges eső már nem annyira tetszett nekünk. Csütörtökön elmentünk a Buckingham palotához, és túristát játszottunk. Lefotóztam mindenhol, gyönyörű mosollyal. Sikeresen belebotlotunk az örségváltásba, szal még látnivaló is volt dögivel. Elment vele az egész nap, de szörnyen élveztük.

Péntek: Ricardo szülinapja, szal tök korán keltem. Nagyon tetszettek neki az ajándékok, ki is próbáltunk párat közösen. Jó érzés volt, hogy hozzám jött segítségért nem az anyjához, pedig ő is ott volt. Aztán elment suliba, én meg fogtam a görim és kimentem a parkba. Hát, jégkorizni könnyebb, nekem. Egyenlőre. Az egyensúly az okés, már amikor normál a talaj, a megállás nem ezer százalék, hogy az előírt módon megy (vannak tipikus megállások ugyebár), a bátorsággal viszont gond nincs, mivel kipróbáltam az ugrást is. És nem törtem össze magam, tök jó vagyok. Holnap kelek korán ismét, mert szülinapi parti lesz, és segítek készülődni (27 gyerek jön, atyaég), este meg majd bébiszittelek. Ezek után tudom mi lesz a vasárnapi programom...alvás

Szerző: Lexamy  2010.05.14. 20:33 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr352003708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anoname 2010.05.14. 22:30:13

Vegyél könyökvédőt, meg térdvédőt, meg fejvédőt! :) A görkori nem jégkori!!!

_Nic_ 2010.05.15. 01:02:50

Patrick óójjeesszz. :P
De rövid élménybeszámoló volt ez a vasárnapunkról. Én meg kilóméteres bejegyzést írtam. x]

Lexamy 2010.05.15. 09:43:20

Hátöö, egy ismerősöm azt mondja, hogy az ilyen védők csak a bénáknak való xD De elnézve a térdem állapotát, nem lenne egy utolsó dolog, és tenyér-csuklóvédő is kéne xD

Hát, ennyire emlékeztem úgy hirtelen, majd megírom rendesen az élménybeszámolót, de előtte elolvasom a tiéd Nic xD És jee első kommented nálam :P

_Nic_ 2010.05.15. 11:59:44

Igazából én sem tudom, hogy leírtam-e mindent. :P
Jeeee második komment! xD
süti beállítások módosítása