Hát, visszatértem. És még mindig háttal kezdek mondatot. Hehe, van ami nem változik. A nyárról nem elmélkedek, nem ide tartozik a dolog. Az idefelé út nagyon eseménydús volt. Főleg mert egy órával későbbre rakták a gép indulást. És erről állítólag küldtek nekem e-mailt (azóta se találtam meg, se a spamba se sehol). Ebbe az a pláne hogy a reptérről buszt foglaltattam a városba. Namármost, ha a gép 19.30ra ér be, a busz 20.00kor indul, és még át kell menni az útlevél vizsgálaton, a csomagot össze kell szedni és még meg is kell találni hogy honnan megy a busz, akkor elérhető-e a busz? A helyes válasz: nem. Az út egyébként a szokásos volt. Spec amikor épp nem aludtam akkor untam magam. Hogy bírnám én ki azt a több órás repcsiutat Kanadába vagy Japánba ha a Londonival is bajom van? Kényelmetlen a fotel ha ülnek mellettem nemtok elfeküdni és felhőhegyek mindenhol. Booooooring. Mellesleg, 19.15re már leszálltunk, a csomagot is rekord idő alatt felvehettük, a vizsgálat is gyorsan ment, így háromnegyedkor már a buszmegállóba álltam. A busz út...na vicces volt. Vaksötétben a városban, és egy rakás dolgot felfedeztem. Pl hogy hol van a Sherlock Holmes múzeum, hogy van hivatalos Beatles bolt (a múzeum mellett spec. Ja és Baker streeten mert el fogom felejteni ezt az infót). Hogy van egy böszmenagy Primark a Marble Archnál (oda el kell majd menni ha épp nem a csőd szélén fogok állni). A Victoriát átépítik, máshol van a buszmegálló, a Lordship Lane-t detto, nem áll meg a busz nálunk, de jófej volt a sofőr szólt a könyvtárnál amikor nekiálltam pakolni a csomagot és rájött hogy én a kövinél akarnék leszállni. Közbe rájöttem hogy az ezüst bokaláncom nem vettem le és úgy mentem át a fémdetektoros kapunál. Tapasztalat: a vékony ezüst lánc nem fém. Ha valakin baseball sapi van, az angol határellenőrök nem ismerik fel, levetetik a sapit. És otthonhagytam pár dolgot amit el akartam hozni, de azt hittem hogy itt van. Hát, itt nincs. De otthon se láttam. Ejnye.

Úgy tűnik hogy örülnek nekem itt, a fiúk teszik az agyukat rendesen. Ricardo már nagyfiú, elsős. Ja igen, kiderült hogy szept 2án kezdődik a sulija, de Verona azt hitte hogy 6, ezért már 2x volt suliba mire én visszajöttem. Hopsz, ő hibájuk. Nőttek mindketten amúgy. André viszont aggaszt. Sokkal szebben beszélt amikor hazamentem. Tisztábban ejtette ki a dolgokat, most szörnyen pöszének hangzik. Vagy nemtom. És eddig még komolyan nem balhéztak össze. Óje. Viszont, nehéz hetem lesz, és nem lesz szabim októberben. De lesz februárban. Ja és a repjegyek siralmasan drágák. Karácsonyra 230,45 font. Király. Most lógok ennyivel Clifféknek. 

Szerző: Lexamy  2010.09.05. 21:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr462273891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása