Hétfőn hosszú napunk volt. Elmentünk Peckhambe és onnan a Burgess parkba, cirka 2-3 órás séta mellesleg. És túl meleg volt. Szal a parkba eldöglöttünk, én feltűrtem a gatyám szárát meg a pólóm is felhúztam egy kissé, így elvoltunk 1 órát és megfogott a nap. Sokkal erősebb itt a sugárzás, a karom nagyon szép színű, szal majd mehetek ki a parkba napozni valamikor. De jó is lesz. Este találkoztam Satokoval, a japán csajszival. Jól eldumáltunk, és dög fáradtak voltunk mindketten. Szal haza, és alvás.

Kedden úgy volt, hogy találkozunk Willowékkal a parkban, de végül nem sikerült, mert modelkedik a kislány és nem értek vissza időben. Úgyhogy majd csütörtökön. Volt nálunk délelőtt a vízvezetékszerelő, mert lyukas az eresz és a kert el volt árasztva vízzel egy csomószor. Megcsinálta (125 fontért), szal most jó. Az eddigi hidegvíz-nyomás azonban a felére csökkent, ami szörnyen irritáló. Este majd megfagytam, amin kissé meglepődtem. Egész nap köhögtem mint állat, hála a valamilyen pollen-nek amire allergiás vagyok. De segáz.

Szerdán fél-off voltam. Reggel vigyáztam Andréra amíg Verona suliba vitte Cardot, aztán kiporszívóztam és takarítottam az egész lakást, Verona megcsinálta a fürdőt és a szobájukat, aztán elmentek, aztán én is. Nyitottam egy bankszámlát, cirka 1 órámba telt. Egy hangulatos kis irodába leültetett a fószer, és mialatt a gép a saját kis tempójába csinálta a dolgokat dumáltunk mindenféléről. Tiszta jól eldumáltunk. Magyarországon ilyen azé nincs. A végén még szeretni fogok bankba járni? Na mindegy, 2 héten belül küldik a bankkártyámat, szal majd könnyebben tudok repcsijegyet foglalni vagy neten vásárolni (már ha akarnék) amíg idekint vagyok. Ajvé. Aztán hazaértem, megebédeltem (2kor), Andréra vigyáztam amíg Verona felszedte Ricardot és az egyik haverját. Aztán 3 fiú randalírozott a lakásba, én vasaltam és szemmel tartottam őket a kertben. Aztán kaja, majd nekiálltam kereket cserélni a görkorimon, a bal oldaliakat a jobbra, és fordítva, hogy egyenletesen kopjanak. Vasárnap a parkban összeakadtam egy bladező párral és ők javasolták. Meg még egy rakás jó dolgot. Óje.

Csütörtökön hosszú nap, reggel 7.15től. Délelőtt festettünk, az ujjunkkal. Vicces volt, már a jelek szerint André még soha a büdös életben nem festett az ujjaival. Úgyhogy jól összefestékeztem magam, hogy megmutassam neki, csak csinálja nyugodtan, szabadon. Majd lemossuk. Elvolt mint a befőtt ezzel. Délután mentünk megint a Peckham Rye parkba, de ismét nem találkoztunk Willowékkal. Én meg már full fáradt voltam. Aztán hazamentünk, felszedtük Ricardot, ki nem állhatom a tanárját… Aztán vacsi és kb ennyi.

Pénteken ismét fél-off nap. De most inkább negyed-off lett belőle. Reggel 8.15től 10.30ig vigyáztam Andréra, mert Veronának dolga akadt, aztán irány a park, görkori megint. Utálok táskával a hátamon korizni, bár lényegesebben jobban megy úgy is, mint először. De akkor is utálok. Nekiálltam koszorút tanulni, ami egy írtó jó kanyarodási forma, és marhára örültem akkor meg is tudtam csinálni. Mellesleg, nem bonyolult, csak megfelelő egyensúly kell hozzá. Ugrottam is párszor, esés nélkül. Mekkora jó ha az ember találkozik korisokkal a parkban és lehet tőlük tanulni xD Este, vagyis délután 3tól vigyáztam Andréra ismét cirka fél5ig. De nem jöttem le, mert Verona elment felszedni Ricardot 5től és hazaértek 6 előtt. Aztán vacsi, Cliff nélkül. Jó kis vacsi lett belőle, Verona ingerült és hulla fáradt, nekem nincs kedvem beszélgetni, a fiúk full tele vannak energiával. Ami André miatt bajos. Én bezzeg kifárasztom rendesen, de ha Veronával van akkor nem nagyon meríti ki magát.

Más: megjött a nyelvvizsga bizonyítványom! És a bankkártyám. A pin kódot meg később küldik postán. Milyen okos! Amúgy, idekint a posta full megbízható. Nyugodtan elküldheted simán akár az útleveled is, nem veszik el, meg semmi (simán= ajánlott és tértivevény nélkül). Meglepődtem, hogy itt ajándékokat, sőt bankjegyeket is postáznak. Vagy ékszert, vagy akármit. Van hova fejlődni a magyar postának azt hiszem.

Lesz most 3 nap offom, ebből két éjjel itthon se leszek. Egy bébiszittelés, egy buli. Ajvé, utána meg nehéz hét (suliszünet ugyanis). Há-há-há

Szerző: Lexamy  2010.05.28. 20:05 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr792038739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása