Ma ütköztem Nikivel, vagyis elmentem oda ahol ő sintérkedik. Tiszta jó nagy ház, a konyha valami elképesztően király, a hátsó kert is full tetszik. "Megismerkedtem" a pasival, meg a két fiúval (jó szégyenlősek voltak) meg a nagylánnyal. Aztán elirányultunk befele a városba. Néztünk scootert, 50 font, szal nem vettünk, szereztünk kaját, aztán bementünk a közeli templomba. Eltöltöttünk itt egy kis időt, majszolgattunk és persze figyeltük a dolgokat. Életem eddigi legjobb templomi látogatása volt, és teljesen átjárt a hely szelleme, úgyhogy el is döntöttem, igen, elfogadom a tanítást és van előttem út, ami majd kiderül, hogy mennyire is járható. Aztán elmásztunk a nagy tesco-ba. Két emeletes tesco! Mozgólépcsővel felfelé! Elképesztő. De még mindig utáloma  tesco-kat, szal, hehe. És nem árulnak semmit, ami nekem kéne. Szal, ejnye. Aztán csöveztünk jól a fübe, ez tök megszokás már nálam, hehe. Majd hazairányulás, 2 óra út ismét, épp hazaesek amikor a család is beesik, szal a fiúkra figyeltem amíg a szülők a vacsit csinálták, a fiúk meg a kertbe voltak. Én meg  a szobámba rámoltam, hehe. Aztán irány vacsi és most spec el tudnék aludni. Úgyhogy majd szerzek teát, vagy valamit, hogy mégse. Ja igen, kihagytam, a templom, nem ám akármilyen templom volt! Skaterham névre hallgat a dolog, és igen.. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skateboard, inline, BMX skatepark (gördeszka, egysoros görkori, BMX bicós "park" ahol lehet trükköket csinálni)
Szerző: Lexamy  2010.05.22. 20:04 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr332023646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Nic_ 2010.05.24. 01:56:24

Még mindig filózom azon a scooteren. :D
De akkor sem fogott a Skaterhamben nyomulni. ><

jajni (törölt) 2010.05.27. 20:38:54

Szia!
Nagyon nagyon gáznak érzem, hogy így tök ismeretlenül írok, de küldtem egy levelet valahogy múlt héten inda-cuccon keresztül...és nem tudom, hogy működik :D
Szóval én nyárra szerettem volna kimenni de már lemondtam róla, elég késő van, nem hiszem hogy még keresne bárki is. :( Viszont a jövőre vonatkozóan azt szeretném kérdezni, hogy ha nem céggel mentél ki, akkor hova regisztráltál be (vagy más, akit ismersz)? Csak mert elég elővigyázatos lettem, mivel már 2 kamu-szerződést is kaptam. :S :(
Ha úgy jobb lenne, szívesen megadom az e-mail címemet is, viszont nagyon megköszönném a választ! :)

Lexamy 2010.05.28. 08:54:05

Szia!

Hát, azt a mailt nem kaptam meg, szóval én se tudom, hogy hogy működik. És amúgy, nem gáz a dolog :D
Nyárra? A gond ezzel az, hogy a szezon az szeptember-július között van, ugye az iskola miatt. Július tájékán majd jobban belendül a dolog, szóval szeptembertől elvileg elég esélyes, hogy ki tudnál jönni. Én a www.universalaupairs.com/ ra regisztráltam, de voltam fenn a www.universalaupairs.com/ is. Viszont itt ha nem fizetsz tagságit, akkor nem tudsz a családokra írni. Látják ugyan, hogy érdeklődsz irántuk. És ők elvileg írhatnak rád. Én a universalon találtam rá a családomra, szóval azt tudnám ajánlani. 2 kamu szerződést? Ejnye.
Persze, megadhatod a mail címed, gyorsan beállítom, hogy engedélyeztessem a kommentek, mielőtt a nyilvánosságra hozza az oldal, és ha felmerül bármi kérdés akkor szívesen válaszolok :)

Lexamy 2010.05.28. 09:01:41

@Lexamy:
Update: hát nemtom hogy hol kell beállítani, de ha minden igaz akkor írtam neked mailt xD

jajni (törölt) 2010.05.28. 09:51:05

@Lexamy: megjött, és válaszoltam is, köszi! :)
süti beállítások módosítása