Hát, ez is megvolt. Full kimerítő egy nap volt. De haladjunk. Reggel 9re már felmentem, mivel Verona szülinapja volt. Megajándékoztuk (tök örült az összes ajándéknak, aminek én is tök örültem, mert kicsit féltem, hogy nem fog neki tetszeni), aztán a gyerekek elmentek, mi meg nekiálltunk készülődni. Réparudak, zellerrudak, szeletelni uborkát, paradicsomot, sajtot reszelni. Majd nyomtattunk matricát, névre szólóat. Aztán jöttek a szendvicsek. 3féle szendvicstöltelék, 2féle kenyér, 27 gyerekre és ki tudja mennyi felnőttre. Óje. Elkészültünk velük, és hazaértek a gyerekek. Gyorsan ettünk valamit, majd jött a pakolási hadművelet. Befutottak Cliff öcséék (Trevor), aztán elég gyorsan el kellett indulni. Odaértünk, és Trevorral ketten nekiálltuk rendezni a terepet, ahol majd esznek a kölykök, Verona rohangált ezerrel, Cliff a gyerekekkel volt a tornateremben. Aztán elkészültünk és be a tornaterembe. Nálam volt a videókamera, szal mentem és kameráztam. Kafa volt, jókat vigyorogtam közbe. Aztán jött a sorakozó, és irány kezet mosni majd kaja. Leültek, végigrohantam üccsivel, hogy ki kér ki nem, aztán sütivel is. Meg segítettem egy rakást. Enni spec nem volt időm, mert vagy kameráztam, vagy kajáltattam. Aztán jött a tortafújás, majd felszeletelte Trevor felesége (Rachel...ő csinálta az összes sütit, és isteniek), miközbe Trevor nekiállt léggömböt fújni és tekergetni, mindenféle dolgokat tud, amazing. Szal ekkor ezzel voltam elfoglalva, aztán meg Andrét kellett fognom, mert túlhiperaktívkodta magát és ön és közveszélyes lett. Mentünk néztük Trevort, és kértem egy valamit. Mondta, hogy esetleg virágot? Mondtam jó. Aztán dumáltuk, hogy mik a jók, és mondta, hogy neki a hattyú a kedvence. Na le is csaptam rá, mert úúú hattyúúú. Szal kaptam egy hattyút. André kb 3 perc alatt "kinyírta", de vissza tudtam csinálni szerencsére. Aztán rohanás a kocsihoz, bepakol, bekötöttem mindkét gyereket, majd beszálltam és irány haza. Itthon rögtön nekiálltam mosogatni (Verona közölte, hogy Gees, Alex, chill), aztán kaptam egy szelet tortát, megettem, mosogattam még egy kicsit, eltörölgettem, és befejeztem a napot...hehe vagyis nem. Szóval cirka 9,5 órán át megállás nélkül pörögtem, és még élveztem is a partit mondhatni. Ja és a hattyúm Roger névre hallgat, Ricardo nevezte el! :D Most esznek a szülők, aztán majd lefektetés és elmennek, szal bébiszitt este, ajvé. Holnap alszom egész nap hah.

Szerző: Lexamy  2010.05.15. 19:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr62005769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása