Hétfőn főzőcskéztünk, valami fogalmam sincs hogy mit. Nem volt rossz, bár én szörnyen untam magam. Utána parkba mentünk, csöveztünk a fűbe, szokásos. A fiúkkal együtt ettem, Verona megvárta Cliffet, és utána mehettem volna amerre láttam. Vicces, egész nap kint voltam, naná hogy semmi kedvem nem volt menni semerre se.

Kedden a gyerekmegőrzőbe volt André, meg utána a soft-playbe voltunk. Majd irány a park. Fő a változatosság. Este jöttek Verona huga meg a lánya, szal nem aludtam sokat, sajna.

Szerdán ugye itt voltak, ami nem kissé nehezítette meg a reggelt, ja és kelhettem végül korábban, mert Veronának meetingje volt. Kapásból ordítozásra mentem fel, majd Verona elment, és minden gond nélkül Ricardo átöltözött, mentünk fogat mosni majd irány a suli. Jé de érdekes. Andréval mentünk whippersnappersbe, majd utána parkba. Majd a focicsapatba. Na az vicces volt. Én spec semmit se csináltam, André figyelt Coach Darius minden szavára, és tette amit mondtak neki. Messze a legjobb volt az egész kis csapatban egyébként. Majd hazajöttünk és a tv előtt kajáltunk 4en, mert Anglia játszott. Nem kissé van szurkolás amúgy. A sulik korábban bezárnak ha a hazai csapat játszik, illetve tv-n nézhetik az osztályban a gyerekek a meccs kezdetét meg ilyenek.

Csütörtökön voltunk a könyvtárba, majd megint a parkba. Fetrengtünk és játszótereztünk. Most már nem kicsit tudnék aludni a parkban fekve.

Pénteken off voltam. Reggel jött Verona egyik barátnője, folyton elfelejtem az ő nevét, de dumáltunk már párszor. Na mindegy. Hallottam ahogy az emeleten szóba kerülök, miszerint Verona a pénteket is igyekszik off-ba adni, mert annyira sokat dolgozok hétköznap. Nem tudom, hogy az előző au-pair akkor mi a fenét csinált hétköznap, szerintem ez nem valami hűdesok. Sokkal jobb is lehetne. Na mindegy. Aztán mentem a parkba, napozni. Sikeresen bealudtam, így nem kissé égettem le a hátamat. Áu. Majd hazajöttem, golfoztam Andréval, bár inkább floor-ball szerű volt. Aztán könyvet olvastunk, Dr. Seuss féléket, amik szép rímesek, és nem kissé nyelvcsavaróak. Egy kis rövid idézet az egyikből (Fox in socks)

Through three cheese trees three free fleas flew.
While these fleas flew, freezy breeze blew.
Freezy breeze made these three trees freeze.
Freezy trees made these trees' cheese freeze.
That's what made these three free fleas sneeze.

Gyorsan olvasva gyötrelem xD

Szerző: Lexamy  2010.06.25. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr432110313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása