Ismét írok. Vége van a félévi szünetnek, amit igazából még mindig képtelen vagyok lefordítani. Half termnek hívjuk, 6 hetente van egy hét szünet. És ilyenkor az enyém mindkét gyerek fél napra vagy egészre, Clifftől függően. Hétfőn egész nap múzeumba voltunk, Mus of London. Én már jártam ott egyedül, szóval tudtam hogy hova érdemes menni és ilyenek. Viszonylag sokat magyaráztam Ricardonak, ő ugye érdeklődöbb a kora miatt. Meg gyávább is. Nem mert bemenni a sötétebb helyekre, André gond nélkül bement volna, de kihagytuk őket. Kedden London Eye-ra mentünk, vicces volt. Szerda off voltam, csütörtök park, péntek off. Hétfőn Ricardonak még nem volt sulija, szal elmentünk whippersnappersbe együtt. Na ezt imádta, aztán park, 1oclock club....szal bevettük Cardot a szokásos hétfői programunkba. Aztán meg elmentünk mozizni a srácokkal. Ezután minden vissza a régi kerékvágásba, azzal a különbséggel hogy az óraállítás és az egy hét szünet miatt mindkét gyerek nyúzott és nyafka. Mondjuk én se vagyok a top állapotomba, de én jobban viselem mint ők. Lecsökkent az alvás és kaja szükségletem hálistennek. Jaa igen, egy lényeges dolog. Kedden voltam varrásórán. Tök ingyenes. És marha jó volt. Kb mint egy gyerek úgy vigyorogtam hogy jééé varrok varrógéppel mekkoraaa. pedig emlékeim szerint azért otthon is kipróbáltam, csak épp akkor nem volt tanfolyam-munka hogy varrjak valamit magamnak. Hát, most van. Megvan az elképzelés hogy milyenre akarom, meglátjuk hogy jön össze. Szerdán meg a sima kifőtt tészta összekeverve tonhalpépkonzervvel helyett csináltam ilyen sütős tészta-tonhal-miegymás kaját. Cliff enyhén meglepődött mert nem számított ilyenre. Hát, néha van kedvem dolgokhoz na xD

Szerző: Lexamy  2010.11.05. 12:50 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr942425650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.11.06. 17:45:18

persze, egyszerűbb volt rám sózni az estélyi varrását, pedig jó lett volna, ha én is röhögőgörcsöt kapok mialatt te szentségelsz:)))

Lexamy 2010.11.06. 17:47:36

:D az más :P valahogy jobb mástól tanulni az ilyet, bár tuti hogy el nem bírnám mondani magyarul hogy mit mondott a nő xD de bár érdekes módon egy rakás szót most hallottam először mégis értettem :D
majd nyáron szentségelünk és röhögünk együtt a jedi-ruhavarrás ürügyén :D

Marcsi61 2010.11.06. 17:50:38

te varrsz, én csak aszisztálok:))

Lexamy 2010.11.06. 17:52:03

na neeeeeem :D szabni már most utálok az tuti, maga a varrás az lehet hogy okés, de a ruhapróba már most kiakaszt előre :D
süti beállítások módosítása