Szerdán jó korán keltem, mert sulikirándulás volt, és Verona meg André már kedd este elhúztak a nagyszülőhöz a tengerpartra. Cliff meg nem áll a helyzet magaslatán ha pakolásról van szó. Pakolhattam át a gyerek táskáját, hogy bele is férjen minden, és ne is legyen túl nehéz. Aztán jóval korábban mentünk a suliba, majd fel a buszra. Ricardo-n kívül figyelnem kellett egy másik srácra is, szerencsére már ismertem a kölyköt. A buszon a fiúk egymás mellé ültek, én meg mögéjük telepedtem le. Az egyik kislány apukájával dumáltam végig a 2 órás utat. Odaérve a gyerekek full bezsöngtak, tengerpart úúú. A másik kölyök közölte hogy neki wc-re kell mennie, így cipeltem magammal Ricardot, mivel együtt kellett menni mindenhova :/ Aztán leirányultunk a tengerpartra, irány a víz, tapcsikolás benne, max térdig. Fogtunk pár jellyfisht (az a félkör alakú, és sok csáp jön ki belőle és a csápja úgy csíp mint állat ha hozzáérnek, ja és puha az egész.). Rém undorítóak szerintem. Meg néztük a rockpool-t...visszahúzódik a tenger és hátramarad a sok kagyló meg miegymás. Rákot is fogtunk spec, tiszta király volt. Aztán ebéd a tengerparton (na nem mintha a gyerekek hűdeképesek lettek volna egy helybe ülve enni), aztán irány vissza tapicskolni a vízbe. Majd irány haza, ismét 2 óra út. Ez mókásra sikerült, mert már hazaút előtt Ricardonak vérezni kezdett az orra. Ja igen, ha túl meleg van és ő sokat rohangál (és igen, sokat szokott) akkor elkezd vérezni az orra. De nem ám lightos-an, fenét, ömlik belőle a vér. Én meg majd elájultam miközbe nyomtam a kezébe a zsepit. De hamar elállt és felmásztunk a buszra. Ahogy elindultunk ismét ömleni kezd az orra vére, kb 10 papírtörlő kockát használt el, mire abbamaradt. Na ekkor tényleg majdnem elájultam. A mellettem ülő apuka tök készültségben volt hogy elkapjon, de végül megoldottam úgy hogy leültem és próbáltam lenyugtatni magam. És nem nagyon nézni a sok vért. Na mindegy. A kirándulás amúgy marha jó volt, rosszabbra számítottam. A tengerpart meg...wonderful.

Csütörtökön meg jól otthon maradtunk, mivel hulla voltam és egész héten koránkelés rlz. A kertbe voltunk tök sokat, meg este nekiálltam pakolni, hogy aztán egy óra totál minden szétszórása után félbehagyjam. Utálok pakolni na.

Pénteken (ma), délelőtt Andréval voltam, ismét kert. Aztán meg folytattam a pakolást, és tulképp amit be tudtam pakolni az be van. A gondom inkább az ittmaradókkal van, mivel most nem hagyok itt bőröndöt. De majd megoldom valahogy rendesen azt is. Este lesz előadás a suli utáni foglalkozáson, aztán megyünk pizzázni (elbúcsúznak tőlem). És mint kiderült azt hitték hogy én holnap utazok. Mekkora jó hogy mondtam is és le is van írva a naptárba hogy vasárnap xD

Szerző: Lexamy  2010.07.09. 15:05 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr642141055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.07.11. 18:25:09

bezsöngtek, mint a sonka pözsonnal:))

az a félkör alakú és csápos talán medúza:))

Lexamy 2010.07.11. 18:32:27

úgy érted hogy spözson :D
talán medúza, okés, legyen talán-medúza. xD De milyen jól körülírtam már nem? :D

Marcsi61 2010.07.11. 18:34:10

ahhoz nagyon értesz:))

Marcsi61 2010.07.11. 18:35:27

én is hibázhatok, nemde? :))

Lexamy 2010.07.11. 18:36:29

hát igen :D
hát, de, mindenki hibázhat. Megengedem nekik xD
süti beállítások módosítása