Hát, ezzel a héttel is végeztem. És még mindig nem kezdünk háttal mondatot. Szégyeljem össze magam.  De kezdem a hétvégével, mert érdemes megemlíteni, hogy mekkora őrült is vagyok én. Először is szombaton jól feleszméltem, hogy jéé az utolsó szombat ebben a hónapban. Ennek örömére véget vetettem önkéntes száműzetésemnek, és jól megjelentem mindenhol ahol eddig eltűntem. Ennek örömére pár óra múlva már erősen sajgott a fejem, hiszen kissé elszoktam attól hogy 8+ különböző pörgős témájú msn-beszélgetésben veszek részt. Kettő angolul. Fogyatkoztak ugyan estére az emberek, de sokat nem segített a dolgon. Végezetül hajnali 2kor megállapítottam, hogy nem lehet hajnali kettő, hisz az előbb még csak 0óra akármennyi volt. Jaa, hogy órát állítunk, döbbentem rá. Aztán már úgy döntöttem, hogy akkor meg már holt mindegy, fennmaradok még. Végezetül hajnali 3kor mentem aludni. Vasárnap reggel 9kor fel is ébredtem, nekiálltam a szobában rendet alkotni, vagyis rend az volt eddig is, csak épp szelektációt kellett végrehajtanom a dolgaim között (na de szép mondat lett), meg helyet kellett csinálni Anya cuccainak is. Ezzel úgy elvoltam, este megtudtam, hogy mi lesz ezen a hetemen (mint mindig). Cliff ugye nem dolgozódott a héten, tehát hozzá igazodott az egész. Minden napom ugyanúgy nézett ki, reggel 8.15kor kezdtem (és én mondtam hogy ekkor kezdek, ő neki jó lett volna később is, a lényeg hogy Ricardo sulibavitele előtt), Andréval elvagyok délelőtt, ő elmegy valami melót intézgetni, délután övé André és ő szedi fel a Ricardot. Ez így mind jól hangzik. Hozzávéve hogy a megszokottnál jóval később fekszem, és elég erősen esős az idő, így nem sok program lenne amit csinálhatnánk. Ja meg persze itthon akartam volna maradni egész héten. Ühüm, ehhez képest hétfőn mentünk buszozni, 1,5 órát csöveztünk a dugóban, mert baleset volt. André nem aludt be, csodával határos módon. Kedden szokásosan lesétáltunk Peckhambe sőt onnan tovább a Burgess parkba. Cirka 2 óra séta volt, oda, ugyanannyi vissza. Egyszerűen hiányzik ha nem sétálok sokat pár naponta. Ma meg parkba mentünk. Persze hideg, szemetelő eső pocsolyák és minden. És reggel találtam ki minden egyes programot, nuku tervezés előre. Szóval, ennyi volt a hetem tulképp xD És húsvéti szünet jeeee.

Megállapítottam, hogy nehéz a magyar most már. Elírok szavakat, főleg ha ékezetesek (pl írtók írtok helyett) vagy dupla mássalhangzós (csinállhatnánk csinálhatnánk helyett). Szóval használom rendesen a törlést és írom újra a szavakat. Néha a mondatszerkesztéssel is akadnak gondjaim. Nem magyarul gondolkodok...ha hallom magamban amit gondolok vagy amit leírok akkor angolul hallom, egyébként meg nem hallom. Eddig nem bírtam elképzelni, hogy Joe bácsi hogy a ménkőbe tudott elfelejteni magyarul, hiszen az anyanyelve vagy mi a szösz. És tessék, máris értem. És én csak 7 hónapja vagyok külföldön!

Ja és valaki igazán megváltoztathatná azt a remek kis dolgot, hogy ablakmosás után nekiáll szakadni az eső, igazán irritál.

Szerző: Lexamy  2010.03.31. 14:38 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr841884039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.04.01. 19:07:00

Hamarosan alkalmad lesz tisztességesen gyakorolni a magyart:)))

Lexamy 2010.04.01. 19:44:12

Neked meg az angolt :P

Merse 2010.04.02. 17:56:00

Ó, majd mikor nyáron hazajössz, és amúgy is vissza akarsz majd menni! Akkor mennyire fog zavarni, hogy elfelejtettél magyarul :P
Még hónapok múlva is néha elő fog jönni :D
süti beállítások módosítása