Hát ilyen gyorsan is régen telt el egy hét. Szombaton befejeztem a takarítást, aztán elindultam kifelé Lutonra. Na, az aztán egy élmény volt. És marhadrága. Úgyhogy eldöntöttem, hogy én hazafele a Gatwickről megyek majd. Kiértem tök időbe, a gép késett 10 percet. De hogy én hogy nem szeretek gépre várni az már tuti. Leszáll, aztán mire a csomagok megérkeznek, aztán mire kijönnek a népek. Szörnyű. Azon kívül eléggé idegesített, hogy egy rakás magyar szöveget hallottam. Úgyhogy jött Anya, puszi-puszi, aztán kotortunk ahogy lehetett, én meg kerültem a magyar nyilvános beszédet, ahogy lehetett. Jó későn értünk haza, a család sehol, mert mentek valahova nyaralni. Szóval, kipakoltunk és aludtunk. Felfújhatós matracot kaptam, ami jól leengedett reggelre, élmény volt úgy aludni. Vasárnap keltünk reggel 8kor, és elmentünk a British Museumba. Japp, húsvét vasárnap. Tömve is volt. Jól megnéztük a lényegesebb részeket, de kb két és fél óra után eléggé elfáradtunk. Hatalmas egyszerűen. De végignéztük! 4 óra alatt! Aztán hazairányultunk, csináltam pattie-t vacsira és punnyadtunk este.
Hétfőn mentünk a környékre, és bevásároltunk estére. Voltunk Peckhamben, ahol Anya vett pár cuccot magának, voltunk a Horniman Museumban. A család előbb hazaért, aminek annyira azért nem örültünk. De elmentek, hogy ne legyenek láb alatt, szóval király. Elkezdtünk főzőcskézni, a család közbe megjött, de távol tartották magukat a konyhától. Kedvesek. Anya full nem volt megelégedve a hozzávalókkal, nekem nem volt meglepő, hogy nem lesz olyan mint a hazai. A tanulság: ha külföldön akarsz hazait főzni, mindent, ismétlem mindent vigyél magaddal. Még vizet is. Ja meg tűzhelyet xD Na de amúgy jó lett a kaja, nagyon ízlett nekik. A nokedlivel akadtak nekünk gondjaink, mivel a hülye lisztjükbe élesztő van keverve. Aztán naná, hogy nem rendes nokedli lesz. Jól megköszönték a kaját, jól elmosogattunk, aztán szépen lassan levonultunk.
Kedden szokás szerint reggel 8kor keltünk, nem csináltam szendvicset, mondván, hogy eszünk a városban. A Tower és hídja és St. Paul volt betervezve. Egész kafa idő volt, és persze tömeg. Az ékszerek tornyánál igencsak kígyózó sor állt, de meglepő módon tök gyorsan haladtunk. Aztán végeztünk a Towerrel mentünk enni halat meg csirkét, mert sok ilyen bodega van a Towernél. Nagyon finom volt, jól belaktunk, aztán fogtunk magunknak egy régi buszt, amire hátul úgy kell felugrani és nincs ajtó. Azzal elmentünk a St. Paulig. Kiderült, hogy egy óránk sincs a zárásig, szóval rögtön felindultunk a kupolába. 235 lépcső. Csak az első szintig. Onnan még 13x a tetejére. Nem emlékszem hogy százharmincmennyi pontosan. Aztán végignéztük a maradék részét, bementünk az ajándékos részbe (ezt spec mindenhol megtettük), aztán lassan hazairányultunk. Ettünk levest vacsira, elég is volt, bőven.
Szerdán Natural History Museumoztunk, meg Victoria és Alberteltünk. A Nat. Hist. Jó volt, de nagy. Megnéztük a dínókat, meg emlősöket, kinyitották a kék bálnás részt végre, szal megkukkoltuk azt is, meg a föld részt, ahol pl volt földrengés imitáció is. De valahogy a múzeumokból elég volt a British is, szal…japp. A Victoria meg Albert meg az én stílusom, de nagyon nem. De ingyenes volt, és esett, szóval egyszer ki lehetett bírni. Egy rakás bunkó magyar turistával akadtam össze, úgyhogy meg se mukkantam inkább. Vettünk vacsira kínai kaját, ami nagyon finom volt és nagyon sok. Aztán néztünk kutyás filmet.
Csütörtökön egész napos bolyongás volt. Kezdtük a Big Bennel és a Parliamenttel, majd a Westminster kívülről, majd a Horse Guards Parade…na ez vicces volt. Álltak a lovasok egy rakás ideig mi meg meguntuk hogy arra várjunk mi lesz. Úgyhogy átmentünk a parkba, majd a Buckingham Palota elé. Ahol masíroztak a katonák. Kéthetente csinálják, mint kiderült, úgyhogy mákunk volt. Sőt, a kapu nyitva is volt, szóval lehetett fotózkodni nyitott kapunál. Ja meg megtaláltuk a 10 Downing Street-et, amit persze őriznek. A Buckingham után elmentünk a Trafira, onnan be egy túristaparadicsom-boltba. Na oda vissza kell még mennem! Itt elvoltunk jóó sokáig, aztán irány Chinatown, ahol ittunk kávét meg vettünk zongzi-t (Lynn ajánlotta és nagyon megörültem, hogy találtam és finom!) Innen elmentünk sushi-t venni vacsira, aztán vissza a Leicester Squarre, ahol leültünk és órákon keresztül röhögtük a jó kis londoni divatot. Majd irány haza és megnéztünk még egy kutyás filmet, és sushit ettünk (nyami). Ja meg japán sört ittunk (Asahi) ami száraz volt. Szerintük felfrissítő és bársonyos íze van, szerintem meg szimplán szar….izé pocsék. Pfúj. De megittuk, hősiesen.
Pénteken pedig Camden-be mentünk. Na az a hely megér egy napot rendesen. Egy rakás árus, egy rakás dolog, Istálló-piac, kis-velence. Elvoltunk mint a befőtt. El tudnék ott költeni jó pár heti fizetést, de persze nem lehet. Szóval bóklásztunk, bámészkodtunk, shoppingoltunk (megvan az ajándék Veronának és Ricardonak a szülinapjára), sétáltunk a csatornaparton, aztán elirányultunk haza, összepakolni. Én spec a képekkel voltam elfoglalva ezalatt, átnevez, forgat, szín ráadása, cd-re kiírás. Aztán együtt vacsiztunk a családdal, curry-t. Marha finom volt (szokás szerint). Anyának is jól ízlett. Aztán újabb kutyás film megnézése, ezzel ki is fújtak a kutyás filmeim xD Majd alvás.
Szombaton szörnyen korán keltünk, hogy irány ki Lutonba. Jó korán odaértünk, beálltunk egy sorba amit azt írta, hogy minden Easyjetes járathoz ide kérik az embereket. A gond az volt, hogy a sor gyorsan haladt, és a mi check-in time-unk még nem érkezett el. Szóval én kimásztam a sorból, Anya mondta hogy engem vár, és ahogy kiírták, hogy check-in, mentem vissza és folytattuk a sort. Nemám majd beállunk a legvégére egy fenét. Sorra kerültünk, megkávéztunk (vagyis Anya), aztán átment a ’kapun’ én meg jöttem hazafele. Itthon takarítás, rendrakás, mosás. Most szép tisztaság van, a vasalás is kész, szal kafa. Mondtam, hogy na jól kipihenem mára magam, ennek örömére hajnali2 ig dumáltam, uuups, jellemző xD Holnap meg fodrász, és még egy hét off.Hehe

Külön kérésre: elmentünk együtt sörözni. Megrendelem a sört, odaviszem, már megiszom a felét, amikor rájövünk, hogy együtt mentünk el sörözni! Először! Kocsmába! Anya és én! LoL. Ennek örömére a  piám maradékának felét magamra öntöttem. Másnap meg vettünk starbucks-os cappuchinot, amivel meg a pulcsim öntöttem le. Ügyes vagyok xD
 

Szerző: Lexamy  2010.04.11. 15:08 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr591912033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.04.11. 17:59:17

Kihagytad az első sörözést, amikor jól lepocsoltad magad.:)) Ja, és azok a sörök finomak voltak.

Lexamy 2010.04.11. 18:01:11

Ja télleg, meg másnap azt hogy magamra öntöttem a star bucks-os cappuchinot xD mindjárt beleírom xD

anoname 2010.04.13. 20:00:33

Az ivást lehet egy-egy pohár tiszta vízzel gyakorolni. Ha jól megy, meg lehet próbálni más folyadékokkal is. :)

Lexamy 2010.04.14. 10:47:47

vízzel nem az igazi, mert az simán megszárad, nem hagy semmi foltot, könnyű kimosni és még ráadásul illata sincs :P
süti beállítások módosítása