Érdekes egy hét volt, felettébb. Hétfőn elmentünk Andréval Little Cooks, foglalkozásra, vagyis főzzünk a gyerekkel valamit cucc. Pizzát csináltunk, de valami borzalmas lett, vagyis nem, de ahhoz képest amit mi otthon pizzának nevezünk, na ahhoz képest igen. Úgyhogy eldöntöttem, hogy jó, megmutatom én Andrénak, hogy milyen egy pizza. Mellesleg, tök élvezte, hagytam vágni, amit imád, és nem is vágta el magát, okosfiú. Aztán parkoltunk délután. Este meg mentem találkozóra. Hát, tök jó volt. Nagyon jófej a csajszi, és meglepődtem, hogy tök egyezünk dolgokban. Úgyhogy jól megbeszéltük, hogy igen ilyet még többször is kell. Hehe, ismerkedek. Kedden mentünk a Peckham Rye Parkba, ami nem volt betervezve aznapra. Egész nap ott voltunk, picnic rlz. Aztán meg mentünk az egy órás klubba. Itt André nekiállt "kommunikálni" egy kiscsajjal, Willow-val (bírom a nevét), szal mi meg az anyukával. Cirka 3 órán át pofáztunk. Tanya közölte, hogy hol a fenébe talált engem ez a család, merthogy tökéletes vagyok, és gondolkodnom kéne-azon, hogy hivatásszerűen foglalkozzak kicsikkel. Na mindegy, telószámot cseréltünk, meg miegymás, és úgy váltunk el, hogy yaaay van egy haverja Andrénak. (nincsenek igazából, úgyhogy azon vagyunk, hogy szerezzünk neki). Cliff elvitte Cardot este bicajozni André meg full kiakadt, mert a bátyja azt mondta, hogy ő is mehet. Hát, mégse. Szerdán a szokásos Whippersnappers volt a program, a szokásos kislány az ölembe mászott ismét, utána irány a Ruskin park. Ismét picnic, és játszótér. Aztán haza. Cliff tök korán jött haza, szal ismét elmentek bicajozni. Én meg gondoltam egyet, és mentem utánuk görizni. Vicces volt mert összetalálkoztam velük. Csütörtökön úgy terveztem, hogy otthon maradunk és pizzát csinálunk és minden. De Verona olyan idegrohamosan viselkedett reggel, hogy gyorsan megváltoztattam a véleményemet. Megcsináltuk a pizzát Andréval, ő rakta rá a rávalókat egyedül az apjáéra. Beszereztünk 3 vágást, 2őt én, egyet ő. Aztán Dulwich parkba mentünk, picnic ismét. Majd felhívtam Veronát, hogy ha gondolja akkor később megyünk haza, és akkor Ricardo tud a feladataira koncentrálni (nem jött össze). Szal későn mentünk haza, kész lett a pizza, és hát megettük. Odahaza még mindig jobb. Hiába csináltam pont úgy, mint otthon, ez nem olyan. De sebaj. Pénteken, meg off voltam ismét. Szal napközbe görkori és picnic. Hihetetlen hogy mennyit járok picnicelni és nem unom meg. Látod Anya? Mostanság folyton kint vagyok, ha szabad vagyok is :P Na szal ez volt, aztán hazajöttem, Andréval moziztunk és ezerrel figyeltem, hogy ne aludjon be. Holnap ütközök Nikivel, vasárnap nemtom mit csinálok, hétfőn ismét megyek meló után. Jaj de sok menés ez xD

Szerző: Lexamy  2010.05.21. 20:19 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr492021544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.05.21. 20:28:44

Már épp ideje volt, hogy nem csak a billentyűn zongorázol all day!

Lexamy 2010.05.21. 20:43:22

hey dont tell me off! ive friends and rels to talk with online and i have to :P
süti beállítások módosítása