Hétfőn elmentünk Peckhambe, tanultam, meg jót sétáltunk, aztán este meg Verona rendelt kínait, 4félét, és mindenből ennem kellett. Nem kicsit laktam jól. Aztán megkaptam az ajándékokat, és jó későn le is vonultam a szobámba. Kedden korán keltem, mert Verona ment melózni. Elmentünk a kis kávézóba délután Andréval, kb ennyi volt a nap. Szerdán Andréval parkozni voltunk, egész álló nap, szép idő volt, és jól kisétáltam magam. André fullra lefáradt, de nem aludt egy másodpercet se. Csütörtökön is parkoltunk, meg múzeumoltunk, kevésbé volt szép idő, de azért jót sétáltunk. André még fáradtabb lett, és nem kicsit hisztis. De nekem keveset hisztizik, mert rájött, hogy nem éri meg. Nagyon nem. Pénteken (ami ma van) meg szabadnap. Valami sok emberke összegyűlésezik Veronánál, szal elmentem a könyvtárba nyugodtan tanulni. Tökre lefárasztott a hét, és alig bírok visszaemlékezni, hogy mikor mi is volt. Tavaszi fáradtság, asszem. Reggel már tök korán világos van, így nem alszom valami jól, és hamar elfáradok annyira, hogy aludni menjek. Nemsokára órát állítunk, remélem jobb lesz. Na szal kb ennyi volt a hetem. 

Szerző: Lexamy  2010.03.19. 19:51 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr791853066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anoname 2010.03.21. 09:28:54

Sajnos az óra átállítással még kaotikusabbá válnak a napok.
süti beállítások módosítása