Hétfőn ismét korai kezdés. Takarítás ismét, André köhögött és túl melegnek éreztem, úgyhogy tulképp itthon maradtunk. Ablakot pucoltam. Szép lett…amíg haza nem jöttem Cardoval. André bealudt délelőtt, kaja közben. Namondom remek. Szal sztem lázas volt. Kifáradtam.

Kedden 8kor kezdtem. Azt hiszem a Bel-Air parkba mentünk, sokat fociztunk, jó volt. Délután átmentünk a Dulwich parkba, néztünk meg pingpongot. Ez milyen hülye szó már rá. A table-tennis jobb xD namindegy. Élvezte a gyerek, meg én is, akik meg játszottak azok a parkban dolgoznak, múlt héten is őket néztük, szal ránkvigyorogtak és mondták hogy viszlát legközelebb. Hehe

Szerdán szokásos időben. Mentünk a whippersnappers-be. Most egy másik csaj tartotta, és nem volt olyan jó. Kissé untam magam, meg hulla fáradt voltam. Délután kóvályogtunk egy parkban. Asszem. Cliff hazaért, megcsinálta a kaját, Verona későn jött haza ismét.

Csütörtökön először könyvtár majd Dulwich park, elég esősnek nézett ki az idő. Úgyhogy kissé üres volt a játszótér. Ennek örömére nekiálltam én is játszani. Csúszdáztam (picicsúszdán), meg a roundabout-ba pörögtünk, meg hintáztunk. Aztán a park kezdett tele lenni. Hinnye. Egyre korábban megyek aludni, és egyre jobban kimerült vagyok. Már napi 2 adag erős kávénál járok. Mi lesz így?!

Péntek, ismét korai kelés, ehh. Délelőtt nagy részében itthon maradtunk, vasaltam és eredményre vártam. Aztán felmentem a netre és megtudtam h megvan a nyelvvizsgám. Vagyis először egy betűt láttam. Mondom he és ez mit jelent? rámentem a részletekre és ott láttam a továbbiakat. Nem sok meglepetést okozott a dolog. Az azonban hogy az örvendezés elmaradt az meglepetést okozott. Andréval kaja után elmentünk a Horniman múzeumba, meghallgattunk egy sztorit majd játszótér és haza. Felszedtük Ricardot aki megint nem jutott el a foglalkozására. Megcsináltam a kaját. Hal, citrommal megpocsolva meg só bors és sütőbe. Most lett íze, vagyis ahogy én csináltam úgy íze is lett. Megkajáltunk meg'ünnepeltünk' engem és elmosogattam. Holnap meg bébiszittelés és mozizás a tv előtt. de jó lesz :D

Szerző: Lexamy  2010.04.30. 20:20 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr801965140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi61 2010.05.01. 18:15:07

Az asztali tenisz ismert a magyarban is, többek között ezt tartalmazza a sportszövetség neve is.

Lexamy 2010.05.01. 18:17:22

na, az máris jobban hangzik :D
azt tudtad h a magyaroknak jellegzetes az írásuk? egy boltban mutattam egy papírt amire írtam valamit és kérdezték hogy magyar vagyok-e :D

Marcsi61 2010.05.01. 18:20:47

Csak annyit tudtam, hogy pl. az angolok szálkásabban írnak, mint mi.

Lexamy 2010.05.01. 18:21:48

jah, egész olvashatatlanul tudnak írni :D

anoname 2010.05.02. 08:57:37

Lehet, h észre sem vetted és magyarul írtál a papírra?

Psyman 2010.05.02. 10:26:45

Kizárt. Maximum az ellenkezője fordul elő: magyarul akar írni, de angolul sikerül :D

Lexamy 2010.05.02. 11:35:05

he-he-he :D
angolul írtam, mivel eleve a címet írtam le, meg minden :D ritkán írok magyarul nem gépen xD
süti beállítások módosítása