Jan 11 Hétfő. 9kor kezdtem, ami kellemes. Reggel mégis korábban keltem fel, hogy lefoglaljak egy repjegyet. Amivel szívtam hétvégén. Merthogy nem fogadnak ám el akármilyen bankkártyát és a drága OTP hétvégén nem utal. Apropó hétvége: semmi extra, aludtam, szombaton WoW-oztam (lvl 50 yaaay), vasárnap meg tanultam is. Na szal, hétfő reggel foglaltam repjegyet, aztán rendet raktunk a gyerekekkel délelőtt. Ami azért tartott sokáig mert nem én raktam rendet, hanem ők :D Délután meg elindultunk egy parkba, ahova ritkán megyek. Félúton közölte a nagyfiú, hogy meggondolta magát, menjünk haza. A kisebbik épp bealudni készült a babakocsiba, szal mondtam jó. Kiszedtem a babakocsiból, aztán irány haza. André tolta a babakocsit, Ricardo beleült, és guess what? Bealudt xD Hazaértünk sikeresen, beemeltem a babakocsit a lakásba, lehúztam Ricardo csizmáját és felébredt. Na ezek után jött az uzsonna, aztán festettünk, rajzoltunk, playdoh-ztunk (nemtom már a magyar nevét…ilyen puha vacak mindenféle színnel és akármit csinálhatsz belőle. Nekem is volt egy rakás. Anya segíííts miaz? :D) Én spec egy kép alapján gepárdot rajzoltam, tök jól sikerült. Aztán jött a vacsi. Jó kis hagymás rántottát ettem, mivel megint műhús volt, és mondtam Veronának hogy ne fáradjon azzal hogy vesz nekem vmi kaját. Úgyis rég ettem rántottát :D Verona közölte hogy jól rajzolok, Cliff kérdezte hogy másoltam-e. Mondtam hogy úgy hogy előttem volt a kép és ennyi. Merthogy amit a fejembe látok, azt nemtom lerajzolnom. De először leopárdnak nézte, úgyhogy gondolom nem sikerült olyan jól mégse. Majd elrakom ha meglesz még holnap. Már így is van egy magányos fa festményem, amin egy magányos lány vagy fiú magányosan hintázik. Elnevezem a képet magánynak, ezaz.

Jan12 Kedd. Szokásos időben (ami bármily hihetetlen fél8at jelent) kezdtem. Ricardo első napja volt a big schoolban. Angliában a sulik 9kor kezdenek, kellemes tud lenni na. Full izgatott volt a gyerek, szal élmény volt elkészíteni a sulira. Veronával mentünk, merthogy ő se tudja hogy hova kell menni, meghogy a tanárnak látnia kell engem, hogy én fogom hozni-vinni a gyereket. Miután kidobtuk Ricardo-t Andréval hazairányultunk. Nekiestem a nyomtatónak, hogy nyomtasson. He-he-he. Fél10től kb 3ig tartott kinyomtatni a dolgot, mert naná hogy pdf-t nem akar nyomtatni, doc-ba átkonvertálni meg nem egyszerű. De találtam egy király programot, telepíteni se kell és az gyönyörűen megcsinálta nekem. André amúgy egész jó volt. Felszedtük Ricardo-t azzal sem volt gond. Utána azonban vicces volt, mert tele volt energiával, szal játszottam vele valami kutyás-transformeres játékot….hihetetlen hogy miket ki nem talál néha. Aztán hálistennek Cliff is befutott és ettünk. Verona is befutott miután már befejeztük és épp letettem a konyharuhát. Kb ennyi volt a mai napom. Semmi értelmes, semmi extra. Ja megszereztem a gepárdos képet :D

Jan13 Szerda. Hóesésre ébredtem…ami folytatódott egész nap. Kafa. Ricardot elvittem suliba, majd hazalavíroztam Andréval. Aki még nem próbált meg babakocsit tolni olyan nagy hóba amibe járni is problémás, az mindenképpen próbálja ki, napi 4x, dombra fel méghozzá. Hazaérés után lapát híjján söpörtem, hogy kijussunk valahogy amikor megyünk Ricardo elé. Iszonyat fáradt voltam, úgyhogy nem vittem túlzásba a főzést. Helyette tanultam egy csöppet. Aztán felszedtük a nagyfiút majd haza. Cliff korábban hazaállított, egész pontosan 2kor, aztán elvitte a két gyereket havazni, én meg nyugodtam tanulhattam tovább. Azt mondta, hogy megcsinálja a vacsit, kifáradhattam a babakocsitolásba. De nem értek haza a kaja-főzés-elkezdés idejére, szal nekiálltam én. Aztán végülis én csináltam meg, hiába értek haza utána nem sokkal. Kaja után leirányultam, tanulni. Unalmas már, na.

Jan14 Csütörtök. Rájöttem, hogy a nagy hóban babakocsitolásnál csak egy a jobb. Amikor éjjel esik az eső, megolvad a hó de meg is fagy. Hehe, az oké hogy kereke van a babakocsinak aztán csúszik, de hogy én is csúszok az kevésbé jó. Amúgy meg a nap nagy részében esett az eső. Ma pack-lunch-ot vitt Ricardo a suliba, ugyanis tegnap sírvafakadt a suliban. Nem szereti a kaját amit adnak és nem ette meg. Andréval itthon művészkedtünk egy kicsit, aztán ebéd és tanulás. Aztán irány Ricardoért. Mosolyogva jött ki a teremből, ma először. És betartotta az anyjának tett ígéretet, mindent megkóstolt még ha nem is evett meg mindent. Hazajöttünk, akkor megette a maradék felét. Játszottunk, meg főzőcskéztem egy kicsit. Verona berakta a sütőbe a krumplit, és beállította hogy mettől meddig süljön. Nem is foglalkoztam vele. Mint kiderült, kellett volna. Még éppenhogy ehető volt. Aztán kaja után na mit csináltam? Tanultam. Ja, próbáltam behangolni Ricardo gitárját, reménytelen. Főleg mert össze-vissza tekergetik a gyerekek. Meg mert kis gyerekgitár. És rájöttem hogy már elfelejtettem a zenéket amiket tudok játszani…vagyis…4húroson nem találtam őket. Dammit.

Jan15 Péntek: Ma takarítottam, meg André leesett a heverő karfájáról, megharapta a száját belülről, vérzett is rendesen. Jeget kellett tennem rá. Verona szedte fel Ricardo-t mert beszélnie kellett az egyik tanárral. Andréval elvoltunk. Új szokást vett fel. Rajtam elheverve nézi a tv-t. Iszonyat kényelmes nekem is, szóval egyáltalán nem bánom. Amúgy meg játszottunk is mindenfélét. Verona felvetette, hogy beadhatnám Andrét egy bölcsi-szerűségbe Peckham Szabadidőközpontjában, ha mondjuk szeretnék úszni menni. Hát azt annyira nem, de lenne elképzelésem hogy egy szabadidőközpontban mit is tudnék csinálni. Majd lecsekkolom. Ricardo ment késődélután a programjára, színjátszás, ének, táncakármi. Iszonyat élvezi. A gond csak az hogy a vacsi csúszik miatta egy órát. Vacsi alatt hiszirohamot kapott, merthogy neki 4 db nemtommi kell, amikor összesen volt 10 és mindenki akart volna, hivatalosan. Mert én spec nem, de ő elmarkolta őket, és szándékosan belerakta a húsos részbe, hogy az apja ne akarja visszavenni. Ja merthogy Cliffét csórta el. Naná hogy szobafogság lett belőle. Meg ordibálás és a társai. De van ez így na. Jövőhéttel fél4 kor kell fel szednem, királyság. 

Szerző: Lexamy  2010.01.15. 20:03 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr81675389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merse 2010.01.15. 21:02:31

A Playdoh gyurma lenne, de nem az, mert nem ragad meg keverednek össze a színek :P

Lexamy 2010.01.15. 21:13:02

na akkor te se játszottál még annyit gyurmával hgoy összekeveredjenek a színek és ragadjon :P

Merse 2010.01.15. 21:26:39

Ó dehogynem :) Mindig utáltam, hoyg a színes téglákból végül szürke massza lesz. Állítóla gépp ezt a problémát orvosolja a Playdoh, de nekem nincs sok tapasztalatom vele, szóval nem tudom...

Marcsi61 2010.01.17. 16:17:55

Fejlődsz, nélkülem is kitaláltad:))

Lexamy 2010.01.17. 17:09:44

naná, megkérdeztem mást :P

amúgy meg: a playdoh orvosolja azt a problémát hogy a színes téglákból szürke massza legyen....zöld massza lesz :D micsoda haladás, nemde? :D
süti beállítások módosítása