Loptam egy kis időt magamnak így reggel, arra, hogy blogoljak. A tegnapi nap, na eseménydús volt. Ricardo már kora reggeltől elég bunkó volt, nemtom, hogy mi a magyar szó rá, igazából. Elmentünk a kis parkba, focizni. A múltkorin felbuzdulva két labdát vittem. Jól is tettem, az egyiket rúgtam Andrénak, a másikat Ricardonak. Egészen addig, amíg Ricardo meg nem elégelte, hogy én játszom Andréval is, és ő minden figyelmet magának akart, volna. Gyűjtsünk fát, a tábortűzhöz. Sikerült megoldanom, hogy André is a részese legyen, aztán eléggé megelégeltem a dolgot, így folytattuk a labdázást Andréval, de azért Ricardoval is foglalkoztam. A játszótéren meg el akarta volna venni André kajáját. Nem engedtem, erre nekiállt hisztizni. Itthon meg a ruhacsere és fogmosás volt a problémás. Többszöri felszólítás után kénytelen voltam megfenyegetni, hogy ha el kell számolnom 3ig akkor a szobafogság. Aztán elmentünk a sulijába, pushchair-el. A magyar babakocsi elég hülye név, mivel tolom a kocsit, tehát, tolókocsi :D Hm, inkább az angol a hülye? Mindegy, nézőpont kérdése. Andréval elmentünk a postára, aztán a könyvtárba, aztán a parkba. A postától a parkig gyalogolt, mert nem akartam hogy bealudjon. Nem szabad neki aludni délután. A parkban meg használhatta Ricardo scooter-ét. Az égadta világon semmi gond nem volt a kissráccal, amikor Ricardo nem volt sehol. Se hiszti se semmi! Már várom, hogy január legyen, és Ric suliba lesz egész nap. Nah, mindegy. Aztán felszedtük a nagytesót, irány haza, kaja, aztán tekerés a sulimig. Már odafelé ki voltam dögölve, mivel izomlázam volt az előző napi tekeréstől. A suliba összesen 7en vagyunk az órán. 3 emberke, akik Portugáliából származnak (illetve egy brazil de ő is tud portugálul), egy néger ürge, aki nemtom honnan jött, egy equadori pasi és egy japán nő. Velem egy korba talán Gracie van, meg a néger srác. A többiek idősek. Mindenki überbrutál akcentussal beszél, szerintem az én angolom a legtisztább. Ja a tanár meg francia, neki is kafa az akcentusa. Igazából a két órába nem csináltunk semmi különöset, volt egy bevezetés, megnéztük merre van a fire exit, meg olvastunk egy kicsit. Házit se kaptunk, de legközelebb írni kell szerintem. Lehet, hogy megcsinálom. Nem tudom még. Az olvasást beszédet írást tuti hogy fogjuk gyakorolni, de a nyelvtant nem tudom. Majd olvasgatok itthon, asszem. Biztos ami biztos alapon. Aztán hazatekertem, egész végig tekertem, bizonyám. Nagyon jóó vagyok. Olyan szinten voltam hullafáradt, hogy nagyon. Alig bírtam a lábamon megállni. Ma ittam is egy cappuchinot, és eléggé esősnek néz ki az idő. Úgyhogy, majd meglátjuk mi lesz. Remélem megyünk valahova, de 4en. Bár most épp a Mackótestvér megy, angolul. Funny.

Szerző: Lexamy  2009.09.15. 09:36 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr301382911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merse 2009.09.15. 19:54:50

Hát ez a nyelvsuli elsőre nem túl meggyőző. Számomra erősen kétséges, meg lehet-e tanulni egy franciától angolul. Még franciául sem lehet megtanulni tőlük ?D

Lexamy 2009.09.15. 20:05:08

Én tudok angolul :P Azon kívül meg, a kiejtést úgyis a családomtól tanulom el. Ma megmutattam a papírjaim és a kérdéses szavakat Veronának, és az ő kiejtését utánoztam le újra. Úgyhogy megoldom én, a lényeg hogy gyakoroljak sokat. :) Szóval, én remélhetőleg meg tudok majd tanulni :P

Merse 2009.09.15. 20:06:15

Remélem is, hogy nem hiába mentél ki 316 napra :P

anoname 2009.09.18. 16:05:52

Az első óra csak beetetés. A 316 napnak csak a töredéke lesz a nyelviskola, az igazi tanulás a 316 nap.

Merse 2009.09.19. 15:49:47

Nyilván, mert nem jár éjjel-nappal iskolába, csak hetente kétszer :P
süti beállítások módosítása