Újra itt. Megmondom őszintén, hogy nem emlékszem az elmúlt napjaimra. Képzelhető, hogy mennyire fáradt vagyok. Szerdán volt újra angolom, kiderült hogy rossz teremszámot adtak meg, úgyhogy jött Nathalie, és átvitt egy másik terembe. Ketten nem jöttek, az óra jó volt, fárasztó, de jó. Tudom mindenki nevét, és cseverésztem Alphával. Aztán óra után dumáltam Nathalieval is, azt mondta, hogy utánanéz a nyelvvizsga dolgomnak, és ha kell ad külön feladatokat nekem ezügyben. Hazabicóztam és kidőltem. Csütörtökön úgy keltem fel, hogy azt éreztem, nem akarom. Fáradt voltam reggel, de elvittem a gyerekeket parkba, aztán haza. Délután meg, Andréval a könyvtárba. Találkoztam még két magyar emberkével. Királyság. Aztán haza, kaja, és hamar kidőltem, ismét. Ma meg...reggel 9kor Verona hívást kapott, beindult a szülés a páciensénél. Várhatóan ma éjjel meg is lesz a baba. Ami remekül keresztülhúzta a napot. Ugyanis úgy volt, hogy délelőtt Verona elviszi őket valahova, én porszívózok addig. Elviszi Ricardot suliba, utána meg délután Andréval valahova. Na ebből megmaradt a délelőtti elviszi őket, és a porszívózás. Aztán elvittem a két gyereket, André bealudt a pushchair-ben, juppi. Beültem egy kávézóba, és cirka 1 óra múlva felébredt, nyűgösebben, mint amilyen volt. Pont ez kellett nekem az amúgy is írtó nagy fáradtságomhoz. De elmentünk parkba, aztán onnan szépen tovább Ricardo sulijába. Aztán haza. Befejeztem a porszívózást, ettünk és most itt vagyok. Iszonyat kimerült vagyok, nem csak a sulim miatt, de azért is, azért heti kétszer este 2 órát tanulni....kimerítő. Az ilyen "éjszakázás" sose volt az én világom. Meg ugye fáradtan a gyerekekkel is kimerült vagyok. De azért hősiesen végigvágtáztam láthatatlan lovon a parkon, és írtottam a láthatatlan ellenséget órákon át. És még egy felfedezés: az otthoni étrend jobb. Szeretem a salátát, szó se róla, de az hogy szinte naponta saláta van, és sehol semmi normális pörkölt, vagy zsírosabb, laktatóbb kaja, nah kiborító. Főleg mert én ebédre ettem rendesen, és vacsira keveset. Itt meg a vacsi a főétkezés. Szuper, úgyhogy ebédre megeszem amit kell, aztán kénytelen vagyok uzsonnázni valamit, mert ennyi energiát amennyi a kölykökhez kell zöldségekből nem nyerek, meg ilyen überegészséges étrendből se. Anyaaaaaaa valami noooormális csirkepörivel várj karácsonykor! És saláta nem kell :P De leves, és ami a leghihetetlenebb főzelék...na igen, ilyen hiányaim vannak. Nem is a túrórudi után nyüszögök, hanem a pörköltök után. Kénytelen leszek főzőcskézni itten magam lassan...

Szerző: Lexamy  2009.09.18. 19:55 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lexamy-lon.blog.hu/api/trackback/id/tr281391380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merse 2009.09.18. 19:58:50

Nézd a jó oldalát! Vékony leszel, mint a sín, mire hazajössz :P
Kitartás! Belerázódsz majd, én tudom :)

Lexamy 2009.09.18. 20:00:59

Hja vagy nem...ha minden szabadnapomon elrohangálok a mekibe valami normálisat enni :P Egészséges leszek, az biztos.
Kitartok, csak fáradt vagyok, nem testileg...ma éppen nem xD
Belerázódok, hja...de néha azért csak nyüszöghetek az otthon után, nem? :P

Merse 2009.09.18. 20:03:14

Hogyne, sőt, ez elvárás :D
Műanyagkaját meg helyettem is nened kell, emrt nélküled itthon nincs meg hozzá a hangulat :P

Lexamy 2009.09.18. 20:04:11

Helyetted? Na akkor tényleg nem leszek sín :)

Marcsi61 2009.09.19. 08:42:07

Csak ha nokedlivel kéred a pörit:))

Lexamy 2009.09.19. 12:08:03

üsse kavics legyen nokedlivel, és mellé miniubi. Saláta nem kell :D és kókuszkocka, és öö zöldborsó leves. Na, megvan a menü :D Ja és mivel karácsony ezért rengeteg mézes süti (máz nélküli is legyen mert az jobb) :D

Marcsi61 2009.09.19. 14:00:18

Sajna ezeket nem kapod meg karira:))) De! Ha jó kislány leszel, a megérkezésed napján ez lesz a vacsi. A karácsonyi mézest nem garantálom, különben is már ideje lenne megtanulnod:))

Lexamy 2009.09.19. 15:55:54

Miért nem? Nem kell nekem ajándék, csak Anya-főzte kaja :D Megsúgom, hogy tudom hogy kell csinálni, csak jobb ha együtt csináljuk :)
süti beállítások módosítása